perjantai 3. joulukuuta 2010

Viikon treeniliikevinkki: Selän ojennus vipunostolla


Mistä näitä treeniliikevinkkejä oikein tulee!? Mä taisin riehaantua nyt ihan kokonaan. Sanokaa, jos ette pysy kyydissä:)

Selän ojennus vipunostolla

Kohdistus: Suorat selkälihakset, yläselän lihakset, hartialihaksien takaosat

Suoritusohje:

· Asetu selänojennus laitteeseen ja poimi käsipainot käsiisi.

· Ala ojentamaan selkää suoraksi ja samalla avaa kädet puolikaaren muotoisella liikkeellä sivulle ja vedä lapoja yhteen.

· Pysäytä liike vartalon olleessa suoraan linjaan ojennettuna, pidä katse kohti lattiaa koko liikkeen ajan.

· Palauta rauhallisesti liike lähtöasentoon.

· Voit vaikeuttaa liikettä irrottamalla toisen jalan jalkatuen takaa

Mallina Trainer4You:n koulutuspäällikkö Lasse Seppänen, joka työstää parhaillaan kirjaa toiminnallisesta treenaamisesta. Innolla uutta tietoa ja vinkkejä odottaen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti